2011/08/26

Volt egyszer egy Sushi


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy sushi alap csomag amit nagy lelkesen összeválogattam és megvettem a Vásárcsarnokban lévő egzotikus ételek boltjában. Nem mondom hogy olcsó volt... de igen kiadós. (A képen látható adag csak egy töredéke annak amit
1 kg sushi rizsből lehet csinálni).
A következőket vettem:
1 kg Sushi rizs
1 csomag Nori lap (szárított alga)
1 üveg szójaszósz (világosat választottam)
1 üveg rizsecet
1 tubus wasabi
1 üveg savanyított gyömbér
1 csomag szezámmag (opcionális)
1 Avokádo (a töltelékhez, ezt persze frissen)
1 bambusz tekercs a sushi tekergetéshez
Tehát teltek múltak a hetek és nem igazán mertem belekezdeni a sushi gyártásba. Átnéztem világhálót receptek és oktatófilmek után kutatva. Végül a szülinapomon úgy döntöttem most már felkészültem a feladatra. És elkészült az első adag sushi... nem volt rossz. Ettem már jobbat is, de kifejezetten sushira emlékeztetett az íze és a kinézete is.
Konklúzió pedig az, hogy érdemes nekifogni otthon a sushi gyártásnak!!! Legközelebb újabb receptek után kutatok, hátha még ennél is finomabb lesz. Ha igazán jót találok az le is jegyzem!

Igaz ez nem mexikói és nem is kárpátaljai étel, de van benne avokádo, így gondoltam helyet kaphat itten :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...