2012/10/15

Az avokádó mag





Sok helyen láttam már, hogy a guacamole (avokádó krém) közepébe tálaláskor belerakják az avokádó magját. Idáig úgy gondoltam ez csak egy kis rusztikus díszítő elem benne. De nem. Kiderült, számomra, hogy igenis fontos szerepe van ennek a szép magnak a tál közepén. Nem barnul meg, nem oxidálódik, tőle a krém. A citromot is többek között azért rakják bele, hogy ne barnuljon meg, de igazából ez nekem nem annyira működött. A citromot én az íze miatt rakom bele mindig.
Tehát, mivel volt otthon 2 db szép avokádó,  megcsináltam a kísérletet. Működött! Beraktam a guacamolet a hűtőbe egy estére és másnap nagyon jól nézett ki!

1 megjegyzés:

  1. Névtelen11/14/2012

    Köszi a jó tanácsot, én is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...