2012/10/16

Zöld salsa 2012











Egy újabb verzió a zöld salsara:

Hozzávalók:
- 1 kg zöld paradicsom (vagy Tomatillo)
- 2-3 db piros paradicsom
- chili paprika (én, amint a képen is látható, rendes magyar édes paprikát is raktam bele, hogy ne legyen csípős egyáltalán)
- 1-2 gerezd fokhagyma
- 1 közepes vörös hagyma
- 1 csokor friss koriander
- só
- 1 e.k. olivaolaj

Első lépésként kb 10 percet főztem sima vízben a zöld paradicsomokat és a paprikát.
Utána ezeket leszűrtem és összeturmixoltam az összes többi hozzávalóval, kivéve az olivaolajat.
Az olajat megmelegítettem és ráöntöm az összeturmixolt paradicsomos szószt. További 10 percet forraltam és közben kb 1 dl vizet öntöttem hozzá. És kész is lett!
Mivel nagy adag lett raktam belőle mélyhűtőbe.

A következő ételekhez kiváló kísérő a zöld salsa:
- Quesadilla
- Taco
- Babpürés tortilla
- Mollete (babos melegszendvics)
- Chilaquiles
- Tostada
- Mexikói rakott husi

többek között...

......... és egy  "mezei" sonkás-sajtos melegszendviccsel is remek :-)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...