2022/01/12

Banán kenyér, banana bread






Hozzávalók:
1,5 csésze (cup) liszt
½ teáskanál szódabikarbóna
¼ tk sütőpor
¼ tk fahéj
1 csomag vaníliás cukor
1 csésze porcukor
¼ csésze olaj
¼ csésze joghurt
2 tojás
2 nagy banán (villával összenyomkodva)
+ egyéb: csoki, dió, mazsola….
Hasonló a hasonlóval, azaz összekevertem a szilárd anyagokat egy edényben (liszt, szódabikarbóna, sütőpor, fahéj, porcukor, vaníliás cukor).
Másik edényben picit összekevertem a tojásokat, utána belekerült a többi nem-szilárd alapanyag (olaj, joghurt, banán).
Beleöntöttem a lisztes keveréket a tojásosba, picit kevertem csak, hogy homogén legyen.
Légkeveréses sütőben 160°C-on sütöttem majdnem 50 percet. A recept szerint 30 percet kell sülnie, de az nem volt elég nekem. Szóval 30 perc után érdemes fogpiszkálóval nézegetni milyen az állaga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...