2022/01/12

Sárgaborsó leves

 



250 gr sárgaborsó
1 babérlevél
1 kicsi hagyma
2 tk pirospaprika
A sárgaborsót beáztattam pár órára. Leöntöttem róla az áztató vizet. Feltettem főni tiszta vízzel, a babérlevéllel, hagymával, sóval. Amikor már megpuhult a borsó, a babérlevelet és a hagyma felét kidobtam (aki szereti az intenzívebb hagyma ízt az ne dobja ki). A hagyma másikat felét, egy adag főzőlevet és egy adag borsót kivettem egy másik edénybe, beleraktam a pirospaprikát és összeturmixoltan. Persze, az egész levest le lehet turmixolni. Visszaöntöttem a turmixolt adagot a többi leveshez, újra összeforraltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...