2022/01/12

Kapros kukorica saláta

 


Hozzávalók:
- 1/2 kg kukorica
- 3 tojás
- 2 kis pohár tejföl (én vegyesen használtam joghurtot és tejfölt)
- 1 t.k. mustár
- 1 e.k. olíva olaj
- pár csepp citrom
- só, bors
- pár csipet kapor (ízlés szerint)
Konzerv kukoricából csináltam, így azt most nem kellett főzni. A tojásokat keményre főztem. Amikor már kicsit kihűlt szétválasztottam e férjét és a sárgáját. A fehérjét lereszeltem az apró lyukú reszelőn. A sárgákat villával szétnyomkodom és hozzákeverem a tejfölt, joghurtot, olajat, citromot, borsot, sót és kaprot, a végén a lereszelt fehérjét és a lecsepegtetett kukoricát. Hűtőben hagyom állni egy kicsit, hogy az ízek összeérjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...