2020/10/06

Tonhalas tészta


Tonhalas tészta


 Hozzávalók.

- 3 kis konzerv tonhal
-  250 gr tészta
- 1 kis fej vöröshagyma
- 3 gerezd fokhagyma
- 1 kis csokor petrezselyem
- 1 pohár tejföl
- 1 tubus krémsajt
- 1 szál kakukkfű
- só, bors
tálaláshoz: kb 10 szem kapribogyó (elhagyható)

A tésztát odateszem főni. A tésztalét érdemes félretenni a mártáshoz.
A tonhalon lévő olíva olajat a serpenyőbe csepegtettem, ezen megpirítottam az apróra vágott vöröshagymát, utána rádobtam a fokhagymát. Miután ezek kicsit megpirultak, jöhet a tonhal, kakukkfű, só, bors, tejföl és krémsajt. A félretett tészta főzőlével apránként felöntöttem, először kb 1 decivel. Jól összeforraltam. Ha túl sűrű a tonhalas szósz lehet hígítani a tésztalével. Alacsony hőfokon kb 5-10 perc alatt összefő. 
Amikor elkészült gy kanál tejföllel, apróra vágott kapribogyóval és petrezselyemmel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Granola házilag

  Hozzávalók: 250 gr zabpehely 200 gr dióféle (dió, törökmogyoró, mandula, kesudió) 70 ml kókuszolaj (folyékony állagú) 70 ml agave szirup (...